Penyokong Setia

Pages

Saturday, February 5, 2011

RM12.00 dan 1 Jam

As Salam...
Huh.. entry ni nk cter sket psal mkn..
orang kata, makan mmg sdap, tapi nk byar makan tu yg xsodap..

ari ni buat pes (1st) time aku mkn roti yg da tlebih umonye..
tu pn roti yg paw blik member aku, Che Ero.. hahaha
nasib baik boley aje ku telan bsame Shah Rolnizam dan juga Iwan..
stakat ni xde lg tanda2 negeatif yg d'jangka akn blaku (hrap2 x ler)..


ini dia rotinya... tgk tarikh expirednya... hahaha adehh....


pastu utk makan tengah hari, aku kirim kt member aku, Encik Luffy blikan nasi ayam yg agk femes kt cni, Buyong Corner... RM5.00, berbaloi la dgn makanannya...



dan... lepas maghrib td aku bsame Shah,Iwam dan Azam ke Pantai Teluk Gadong utk mkan malam..tunggu punya tunggu punya tunggu, slepas 1jam bru dapat mkanan yg d'order.. huh... Nasi Goreng Cili Padi sama Milo Ais x 2... RM7.00... xberbaloi dgn masa yg abes...


ini la ghupe nasi goreng nya... xde seni2 dan hanya berbentuk mangkuk ABC..hahaha

dann.... mse tgh tggu nasi, ade pulak org bgayut dlm style yg agk mncurigakan.. hahaha...


ni dia... tgh gayut @ tido??? anda tentukannya... hahaha

Ok la... hari suda lewat mlm dan limit mata pn suda sampai...
patik mohon undur diri dan tq utk buang masa bce entry ni...



p/s :: sila pilih kedai makan yg bagus servicenya, bukan kedai yang ada potensi utk dpt makan cepat... hahaa


(O.o)Farhan Yusoff

No comments:

Post a Comment