Penyokong Setia

Pages

Saturday, February 5, 2011

Saya Akan Merindui Kamu Semua.....

As salam.... (O.o)
Farhan Yusoff in da house..!!
okeh "muzik" utk entry kali ini lebih kepada
perasaan dari Kota Bharu..
sehinggalah ke Dungun heee...

jam 3.30 pagi 5 Februari 2011,
aku bsame member merangkap roomate aku
sampai d'UiTM berbekal beg yang
terpaksa d'bwak ke hulu dan ke hilir
setelah bercuti hampir 8 hari (kalo xsilap la)..



Jauh dalam hati, berat untuk meninggalkn mak
dan adik aku berdua sahaja d'rumah..
tp, aku terpaksa demi memenuhi tuntutan Islam
yang menuntut umatnya mencari dan mendalami ilmu
sehingga ke negeri China sekalipun dan sehingga
ke liang lahad.. Ma, a'an akan merindui ma......



dan juga akan merindui Chubi a.k.a Fathie Yusoff



juga......bantal kesayangan... heeee..





dan...Teratak Usang Kami.....




okeyh... mata pun suda ngantok.. dan bantal
serta katil sudah menunggu utk d'manjakn..
tq kerana sudi membaca entry yang xbpe nk mnarik ini..
hehhehee...

p/s :: selalu-selalu call org yang d'syg agar mereka tidak kesunyian..

(O.o)Farhan Yusoff

No comments:

Post a Comment