Penyokong Setia

Pages

Monday, October 8, 2012

Oh My BEL!

Yezzzaaa.. lama rasa gua tak hapdate blog ni
since datang Shah Alam rasanya
tak mengapa, gua dah kembali rajin berkawan dengan kekunci keyboard gua balik

orite, 1 benda yang menarik hari ni adalah
gua tak jumpa lagi tajuk untuk presentation BEL semester ni
dah duk penat-penat personal consultation dengan Prof. Google,
akhirnya gua dapat satu tajuk yang agak-agak jarang juga di presentkan pada umum
terutama dalam kelas ini zaman

The Advantages and Disadvantages of Homeschooling

satu hal lagi, sejak gua guna soudtrack Ombak Rindu ni
ada sorang member kepada member gua dah panggil gua "Ombak Rindu" (bukan nama sebenar)
ok fine sebab kau member kepada member gua jadi gua ok je la 
tunggu gua rasa nak tukar soundtrack lain nanti kau panggil lain pulak eh.
hahahahah till here, heart all deep deep. 

No comments:

Post a Comment